divendres, 12 de novembre del 2010

Tirant lo Blanch ( 2a il·lustració)

Aquestes il.lustracions les vaig fer per a la companyia teatral de Vila-real Visitans i el seu espectacle "Tirant i Carmesina". Estan realitzades amb aquarel·la i tinta xinesa. Tot i que tenen uns anyets, les he trobades remenant arxius i m'abelleix mostrar-les.
Aquesta és la segona, que il.lustra la batalla naval que es produeix a l'estret de Gibraltar.
Tirant lo Blanc (Tirant lo blanch a l'original) és l'obra més important de l'escriptor i cavaller valencià Joanot Martorell i està considerada un dels màxims exponents de la novel·la cavalleresca en llengua catalana i del segle d'or valencià. Tirant lo Blanc és la primera novel·la dins de la literatura universal on apareix un heroi de ficció de "carn i ossos". És a dir, personatges quotidians, amb sentiments i defectes.
Espere que vos agraden!




3 comentaris:

  1. Amazing guy! I love it! amb el Tirant vaig tindre les primeres fantasies sexuals! hahahah. I parlant-ho amb mes gent sembla que no vaig ser l'unica. Besets des de Dever

    ResponElimina
  2. mmmm aquarel·les, no m'imaginava eixa faceta teua. Precioses. Un altre des de la terreta.

    ResponElimina
  3. Estupendo trabajo, Joan Alfred.
    Me encanta el título de tu blog!

    ResponElimina